شاید خداحافظ همین حالا

ღخونهـ تنهایےღ

یه خونهـ ے تاریک با دلے که شکستهـ

 جان عزیزت تا اخرشو بخون

و اکنون زندگی روز به روز جهنم تر میشود.روز به روز با زندگی ساختیم و بزرگ شدیم .گفتیم بزرگ میشیم یادمون میره چیزی که همه یادمون دادن. خب ما هم منتظر مونیدم بزرگ بشیم تا  شاید فردای امروزم بشه روزی که ارزوشو داشتیم.امروز 10 سال از اون روز گذشته و من همون جا نیستم.فکر نکنین بهتر شده و جلوتر رفتم.نه عزیز من مطمئن باش عقب تر رفتم ولی باز مهم نیست.بالاخره یه روز درست میشه.فوق فوقش هم نشد دیگه مجبورم به حرف یه عزیز اکتفا کنم اینجا..اون عزیز کنارنون وایی بود که من درباره ی مشکلات بهش گفتم ولی جوابی بهم داد که حال کردم.شما حدس میزینین؟؟؟گفت  نگران نباش داداشم اینا همش مال 100 سال اوله بعدش درست میشه.ولی خب میترسم اون دنیا هم درست نشه ولی خب خدا که مثل ما ادما بی معرفت نیست.مطمئنا تو همین دنیا درستش میکنه.ولی شاید وقتی که خودممون بخوایم و بخاطرش بجنگیم.همه این حرفا رو زدم و خیل حرفای دیگه رو دلم میخواست بزنم واسه اینکه امروز خراب خرابم.دیوونه شدم.دوستانی که دارین این مطلبو میخونین اگه توجه کنین اینو وبلاگ من و اجی گلم مهسا و  داداش عزیزم محمده.امروز که دار مینویسم تو این ساعت خیلی وقته از محمد خبری ندارم.مهسا هم همین الان تو یاهو بود خیلی از همه چی خسته بود وخراب بود حالش جوری حرف زد که کلی نگرانش شدم الان هم فکر کنم بلایی سر خودش اورده هر چیز زنگ میزنم اس میدم جواب نمیده  خیلی راحت دارم میحرفم ولی تو دلم اشویه.شاید بهتره امثال ما بمیریم تا خوشبخت ها راحت تر زندگی کنن.شاید باید بمونیم ما هم خوشبخت بشیم و هزار فکر لعنتی دیگه که داره منو مهسا رو میکشه.بهش گفتم دیوونه تو فقط مال خودت نیستی که داری میری.گفتم وابستگی منو چیکار میکنی  دیگه ج نداد .دوستان شاید این اخرین پست این وبلاگ باشه.اصلا منم بریدم دیگه.تا فردا مهسا خب شدو  همه چی درست شد و برگشت میام یه پست جدید میزنم تو وبلاگ اگه هم نیومدم نم میرم خودمو خلاص میکنم.اگه فردا تا اخر شب پست زدم یعنی همه چی درست شده.ولی اگه فردا نزدم منتظر پس فردا نباشید.بدونید همه چی تموم شده و شاید محمد بیاد پست بزنه.ولی اسم این وبلاگو بدین به همه تا اگه نیومدم که همه بدونن بدبختی و وفاداری به کسی که دوستش داری و جای خواهر بزرگته یعنی چی.یجور خودمو مقصر میدونم.فکر نکین بلوف میزنم من 1 بار خودکشی کردم.از کسی و چیزی نمیترسم.جریان این داستان خیلی مفصله و سر هیچی نیست.مطمئن باشین خیلی خبرا هست.خیلی دوستتون دارم.کوچیک همتون سامی بای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 25 تير 1392| 1:16 |AMIR| |




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1




بوسه دات کام

ツکد لوگو عاشقانهツ





















ツCode style picturesツ
http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif